• Markkinointi

Yrityspalveluseteli Jyväskylä – Hae 5000 euroa tukea markkinointiinne

Mikä on yrityspalveluseteli? Yrityspalveluseteli on Jyväskylän kaupungin käynnistämä kokeilu, jonka tarkoituksena on tukea PK-yritysten myynnin ja markkinoinnin kehitystä. Setelillä kannustetaan PK-yrityksiä hakemaan ulkopuolista apua yrityksensä kehitykseen ja kansainvälistymiseen. Jyväskylän kaupunki myöntää seteleitä, joiden suuruudet ovat joko 2500 euroa ja 5000 euroa. Näiden omavastuuosuus on 20%. Nyt on siis rahaa tarjolla sitä varten, että yrityksenne voi tehdä […]

Ilari Tervonen

CSO, Partner

Mikä on yrityspalveluseteli?

Yrityspalveluseteli on Jyväskylän kaupungin käynnistämä kokeilu, jonka tarkoituksena on tukea PK-yritysten myynnin ja markkinoinnin kehitystä. Setelillä kannustetaan PK-yrityksiä hakemaan ulkopuolista apua yrityksensä kehitykseen ja kansainvälistymiseen.

Jyväskylän kaupunki myöntää seteleitä, joiden suuruudet ovat joko 2500 euroa ja 5000 euroa. Näiden omavastuuosuus on 20%.

Nyt on siis rahaa tarjolla sitä varten, että yrityksenne voi tehdä tulevaisuudessa vielä enemmän rahaa!

Me – Suomen Digimarkkinointi Oy – toimimme palveluntarjoajana tässä kokeilussa.

Kuka voi hakea seteliä?

Yrityspalveluseteliä voi hakea PK-yritys missä elinkaarenvaiheessa tahansa.

Kriteereinä ovat, että:

  • Yrityksen koti- tai toimipaikka on Jyväskylä
  • Yhtiömuoto on muu kuin yhdistys
  • Kohde, johon haetaan rahoitusta, on yksittäistä markkinoinnin toimenpidettä suurempi. Seteliä ei  voi siis käyttää esim. yksittäisen aita- tai TV-mainoksen ostamiseen.
  • Yrityksellä tulee olla selkeät kasvu- tai kansainvälistymismahdollisuudet

Seteliä voi hakea 28.02.2018 asti.

Näin haet yrityspalveluseteliä

  1. Rekisteröidy Jyväskylän kaupungin tarjouspalvelusivuilla ja lähetä yrityspalvelusetelihakemus
  2. Hakuaika umpeutuu 28.02.2018 ja päätökset tehdään 31.3. mennessä
  3. Kun saat hyväksytyn päätökse, siirry Palse-portaaliin ja täytyä päätösnumerosi ja varmennekoodi ”päätöksen tiedot” -kenttään. Päätösnumeron ja varmennekoodin löydät päätöslomakkeesta
  4. Nyt voit aloittaa sopivien palveluiden etsimisen Palse-portaalissa

Jos haluat markkinointinne tuottavan tulosta ja kasvua, niin valitse meidät palveluntuottajaksenne

Me tuotamme sellaisia digitaalisen markkinoinnin ratkaisuja ja palveluita, joiden ainoana tavoitteena on tuoda teille teidän liiketoimintanne kannalta merkittävää tulosta.

Jokaisen yrityksen tarve vaihtelee, ja siksi olemme valmistautuneet räätälöimään näitä tarjoamiamme palveluita. Seuraavassa kuitenkin muutamia esimerkkejä, joita voitte Jyväskylän kaupungin myöntämällä yrityspalvelusetelillä saada kauttamme.

Verkkosivut – sitouta asiakkaanne yritykseenne tyylikkäillä verkkosivuilla

Teemme tai uusimme yrityksenne verkkosivut siten, että ne tuovat teille yhteydenottoja ja kauppaa. Tämä toteutetaan siten, että sivuston rakenne ja ammattitaitoisen copywriterin kirjoittamat sisällöt houkuttelevat potentiaalista asiakasta kohti yhteydenottoa.

Hakukoneoptimoinnin strategia – ensiaskel kohti vahvaa verkkonäkyvyyttä

Hakukoneoptimoinnin strategialla selvitämme, millä hakusanoilla yrityksenne tulee löytyä ja kuinka paljon ne arviolta tuovat ostohaluisia asiakkaita sivustollenne. Hakukoneoptimointi on verkkonäkyvyyden kulmakivi, joka tehostaa koko yrityksenne markkinointia tuoden ilmaista asiakasvirtaa sivustollenne.

Olemme kasvattaneet asiakasyritystemme verkkosivuston liikennettä jopa 410%.

Some-strategia – kuinka saat somesta tulosta tykkääjien sijaan

Haluatko somesta rahaa, tulosta ja asiakkaita tykkäyksien sijaan? Me emme keskity tykkääjämäärien kasvattamiseen vaan siihen, että saatte sosiaalisesta mediasta oikeasti tulosta.

Toimme eräälle asiakkaallemme vuoden aikana niin paljon laadukkaita liidejä Facebookista, että niistä syntyi yli 1 000 000 euroa kauppaa.

Konversio-optimointistrategia – enemmän yhteydenottoja, liidejä ja kauppaa

Konversio-optimointi on niiden yritysten salainen ase, jotka tekevät verkkosivustollaan heidän liiketoimintansa kannalta merkittävää tulosta.

Strategiassa hiomme sivustonne askelmerkit sellaiseen kuntoon, että verkkosivustonne vierailijat ohjautuvat yhteydenottolomakkeelle, jättävät yhteystietonsa ja kääntyvät lopulta teille liidien kautta kaupaksi.

Ota yhteyttä tai soita +358 40 729 8989 / Ilari Tervonen, mikäli tuloksellinen markkinointi voisi vauhdittaa yrityksenne kasvua tai jos haluat kuulla tarkempaa infoa yrityspalvelusetelistä.

 

Ota yhteyttä

Tilaa digitaalisen markkinoinnin hiljainen tieto sähköpostiisi

Opi lisää Suomen suurimmassa digitaalisen markkinoinnin kirjastossa.

    • Analytiikka ja mittaaminen
    • Digitaalinen markkinointi
    • Google Ads

    Kustannustehokkaampaa ja tarkempaa konversiodataa laajennetuilla konversioasetuksilla – näin hyödyt ominaisuudesta

    Laajennetut konversioasetukset voivat parantaa mainonnan kustannustehokkuutta!

    Lue lisää
    • Hakukoneoptimointi

    Mikä on Googlen E-E-A-T ja miksi sillä on väliä? 

    Niin sanotut E-E-A-T-periaatteet ovat olleet jo vuosia apuna varmistamassa sisällön hyödyllisyys käyttäjille ja täten sijoittuminen hakutuloksissa.

    Lue lisää
    • B2B Markkinointi
    • Sähköpostimarkkinointi

    Markkinoinnin automaation järjestelmät eivät yksin riitä – unohditko ihmiset? 

    Jos markkinoinnin automaatiosta puuttuu panostukset sisältömarkkinointiin tai ihmisten yhteistyöhön, järjestelmä ei lunasta lupaustaan.

    Lue lisää
    • Digitaalinen markkinointi
    • Ohjelmallinen ostaminen

    DOOH – Digitaalinen ulkomainonta tuo digimarkkinoinnin fyysiseen ympäristöön 

    Digitaalisuus on tehnyt ulkomainonnasta älykkään markkinointialustan. Kampanjat voidaan kohdentaa, optimoida ja mitata digimarkkinoinnin tavoin.

    Lue lisää
    • Digitaalinen markkinointi
    • Mobiilimarkkinointi
    • Sosiaalinen media
    • Uutiset

    Suomalaiset somessa 2025 – tärkeimmät luvut markkinoijalle

    Digitaalisen mainonnan ja sosiaalisen median vaikutus mainostajille kasvaa jatkuvasti. Tässä blogissa tiivistetään vuosittaisen Digital 2025 Finland -raportin tärkeimmät luvu...

    Lue lisää
    • Hakukoneoptimointi
    • Sisältömarkkinointi
    • Tekoäly

    Näillä 18 linkkimagneetilla kasvatat sivustoliikennettä ja näkyvyyttä AI-yhteenvedoissa

    Ota haltuun 18 tehokasta linkkimagneettia, joilla ansaitset laadukkaita ulkoisia linkkejä, parannat näkyvyyttäsi tekoälyn tarjoamissa vastauksissa ja viet sivustoliikenteesi m...

    Lue lisää
    • Sisältömarkkinointi
    • Tekoäly

    Sisällön uudelleenkäyttö – Miten tekoäly skaalaa sisällöntuotantosi eri kanaviin ja formaatteihin? 

    Tuotatko laadukasta sisältöä, joka jää elämään vain blogisivun perukoille? Tekoälyn avulla skaalaat yhden ydinsisällön eri formaatteihin, kanaviin ja kohderyhmille entis...

    Lue lisää
    • Analytiikka ja mittaaminen
    • B2B Markkinointi

    Liidien laatua mittaamassa – näin mittaat markkinoinnin vaikutusta Convert-vaiheessa

    Moni B2B-yritys mittaa markkinoinnin tuloksia liidien määrällä – mutta entä laatu? Tässä blogissa käydään läpi, miten MRACE®-mallin Convert-vaiheessa voidaan mitata j...

    Lue lisää
    • Digitaalinen markkinointi
    • Markkinointistrategia
    • Strategia
    • Tekoäly

    Markkinointijohtaja, oletko valmis johtamaan markkinointia tekoälyn ajassa? 

    Tekoäly auttaa jalostamaan asiakasdataa, optimoimaan asiakaskokemusta ja skaalamaan viestintää, mutta se tarvitsee toimiakseen laadukasta ja kontekstuaalista tietoa.

    Lue lisää
    • Markkinointistrategia
    • Sosiaalinen media

    Kannattaako digimainonnan budjetit siirtää kanaviin, joissa on halvimmat konversiot?

    Lue lisää