Voitimme vuonna 2021 Vuoden Toimisto -kisan toista kertaa putkeen!

Kiitos asiakkaamme, että voitimme markkinointitoimistojen "Suomen mestaruuden" jo toistamiseen.

Lue myös Voitto kotiin Vuoden Toimisto 2024 -tutkimuksesta — jo neljännen kerran!

Nappasimme kirkkaimman pystin toistamiseen Vuoden Toimisto -kisassa, jossa ränkätään maan parhaat digimarkkinointitoimistot. Kiitos asiakkaamme, jotka äänestitte meidät voittoon! Kiitos digitoverit, joiden kanssa poikkeusvuonnakin olemme yltäneet huippusuorituksiin!

Voitimme sarjassa ”suuret markkinointiteknologiatoimistot”. Viime vuonna olimme ykköspaikalla kategoriassa ”pienet markkinointiteknologiatoimistot”.

Vuoden Toimisto -voitto on kovatasoisin tunnustus, minkä voimme digitoimistona saada, sillä voittajat valitaan vain ja ainoastaan asiakkaiden palautteen perusteella.

Suomen Digimarkkinoinnin liiketoimintajohtaja Niko Lahtinen summaa voiton fiilikset. Vahva joukkuehenki, arvostus ja kasvutavoitteet tahdittavat digitovereiden matkaa jatkossakin.

–  Jatkuva kehitys on meille yrityksenä kaikki kaikessa, ja Vuoden Toimiston voitto on siitä mahtava osoitus. Meillä on ollut huikea vuosi siksi, että teemme töitä yhtenä digitoverijoukkueena, joka on aina valmis kehittymään. Koska meidän arvoissa on vahvasti  parhaita tulemaan paremmiksi, voiton myötä emme jää laakereille lepäämään.  Otamme opit talteen myös tämän vuoden voitosta, Lahtinen sanoo.

Meille voitto oli kova tunnustus vuoden työstä, jonka aikana olemme pelanneet huippujoukkueena kohti yhteisiä tavoitteita, joissa olemme asiakkaille paras ja arvostettava kumppani. Me arvostamme asiakkaitamme ja edellytämme, että arvostus on molemminpuolista. Vuoden Toimisto -voitto on paras osoitus, jonka voimme arvostuksesta saada.

Vuoden Toimisto on ruotsalaislähtöisen Regin vuosittain toteuttama pohjoismaisten markkinointiviestintätoimistojen tutkimus, jossa mitataan noin 4000 asiakkaan tyytyväisyyttä. Tutkimuksessa kartoitetaan markkinointi-, mainos- ja viestintäpalveluita tuottavien yritysten asiakkaiden tyytyväisyyttä toimistoihin, toimiston valintaan vaikuttavia seikkoja sekä markkinointialan kehityssuuntia.

Kilpailun tavoitteena on tukea markkinointialan kehitystä pitkäjänteisen ja tuloksellisen markkinointiyhteistyön kartoittamisen avulla. Tutkimuksen finaalissa oli 36 toimistoa markkinointiviestinnän saralta. Nyt viidettä kertaa järjestettävän kilpailun kumppanina toimii Alma Media.

Kiitos asiakkaamme – tehdään  yhdessä uusia ennätyksiä myös tänä vuonna!

Lue lisää uutisia

  • SDM uusi jälleen Great Place to Work -sertifikaattinsa – henkilöstötutkimuksesta korkeat tulokset

    Sertifikaatti on työnantajalle osoitus siitä, että yrityksessä on tutkitusti tyytyväiset työntekijät sekä luottamus yrityksen johtamista kohtaan on korkealla tasolla.

    Lue lisää
  • SDM lahjoittaa jokaisesta NPS-vastauksesta MIELI ry:lle

    Kuukausittain toistuvaan asiakastyytyväisyyskyselyyn vastaaminen kerryttää lahjoitettavaa summaa. Lahjoituskampanja kestää vuoden 2025 loppuun saakka.

    Lue lisää
  • SDM on mukana Googlen IGAP Lite -kasvuohjelmassa

    Google on valinnut SDM:n mukaan vuoden 2025 IGAP Lite -kasvukiihdyttämöohjelmaan (International Growth Agency Program Lite).

    Lue lisää
  • SDM Gaalassa kohtasivat digitoverit aveceineen

    SDM:n vuosijuhlassa juhlittiin yhteisiä onnistumisia ja digitoverien saavutuksia!

    Lue lisää
  • SDM on Great Place to Workin Suomen parhaiden listalla 2025

    SDM on jälleen yksi Suomen parhaista työpaikoista.

    Lue lisää
  • Aloitimme yhteistyön Otava Oppimisen palveluiden kanssa

    Toteutamme yhteistyössä MVG-strategian ja mittaamisen kattavan kokonaisuuden.

    Lue lisää
  • Suomen parhaita työpaikkoja luotsaava Great Place To Work® tavoittelee kasvua SDM:n avulla

    Olennaista on tehdä tuloksellista markkinointia kustannustehokkaasti. Lue yhteistyön tavoitteista!

    Lue lisää
  • Martela etsi selkeästi koordinoitua digimarkkinoinnin kokonaisratkaisua – toteuttajaksi SDM

    Työ- ja oppimisympäristöjä kehittävä Martela etsi proaktiivista ja kokonaisvaltaista digimarkkinoinnin kumppania, joka ottaa kantaa, antaa näkemystä sekä muuttaa aiemmin p...

    Lue lisää
  • Tuomas Liisanantti on nimitetty SDM:n uudeksi markkinointijohtajaksi

    Tuore markkinointijohtaja aloittaa työnsä tärkeässä nivelvaiheessa, jossa SDM hakee entistä kansainvälisempää kasvua. 

    Lue lisää
  • SDM Gaalassa juhlittiin vuoden tähtihetkiä

    SDM:n vuosijuhlassa juhlittiin yhteisiä onnistumisia ja digitoverien saavutuksia!

    Lue lisää