Suomen Digimarkkinointi nimitti hallituksen menestyneistä yritysammattilaisista

Muutoksen taustalla on yrityksen kasvustrategia, jota uuden hallituksen nimittäminen vie voimakkaasti eteenpäin.

Suomen Digimarkkinointi on nimittänyt uuteen hallitukseensa joukon ansioituneita yritystoiminnan asiantuntijoita. Muutoksen taustalla on yrityksen kasvustrategia, jota uuden hallituksen nimittäminen vie voimakkaasti eteenpäin. Alkuvuonna toteutettu Suomen Digimarkkinoinnin omistajapohjan muutos mahdollisti hallituksen kokoonpanon vaihtamisen.

“Olemme kasvaneet muutamassa vuodessa 1,8 miljoonan euron liikevaihtoon ja 30 asiantuntijan yritykseksi. Vauhti on ollut kovaa alusta alkaen, ja nykyinen asiakkuuksien sekä asiantuntijoiden määrän kasvu ennustaa vauhdin vain kiihtyvän. Siksi kehitämme Suomen Digimarkkinointia ketterästi kasvavaksi organisaatioksi. Uusi kokoonpano tuokin yritykseen pitkää kokemusta, nykyaikaista ymmärrystä ja kasvun mahdollistavia toimintamalleja” iloitsee toimitusjohtaja Jaakko Suojanen.

Suomen Digimarkkinoinnin hallituksen uusi puheenjohtaja on menestynyt yritysjohtaja Risto Anttonen, joka tuo uuteen hallitukseen pitkän linjan kokemusta yrityksen hallinnosta ja strategiatyöstä. Anttosen vuosikymmenien kokemus pörssiyhtiöiden johdosta on kertynyt muun muassa Ahlstrom Oyj:n johdosta sekä Enston ja Suomisen hallitustyöskentelystä. Tällä hetkellä Anttonen toimii hallitusammattilaisena.

Hallituksen jäsen Jyri Lindén tunnetaan kansainvälisesti menestyneen liike-elämän konferenssi Nordic Business Forumin perustajana ja Nordic Business Groupin toimitusjohtajana. Lindénin vahvuudet löytyvät vahvasta näytöstä yrityksen kannattavuuden nostamisesta, kansainvälisyydestä ja tuloksekkaasta verkostoitumisesta.

Yritysvalmentaja, konsultti ja Balentor Oy:n osakas Sami Markkanen on puolestaan ansioitunut ketterien menetelmien ja itseohjautuvien yritysten asiantuntijana. Yli 10 vuoden kokemus valmentamisesta on tehnyt Markkasesta yrityskulttuurin huippuasiantuntijan.

Suomen Digimarkkinoinnin kaupallinen johtaja ja osakas Niko Lahtinen tiivistää uuden hallituksen vaikutuksia Suomen Digimarkkinoinnin kehitykselle: “Kovan luokan ammattilaisista koostuva hallitus tuo meille ainutlaatuisen kokemuksen kasvutavoitteidemme toteuttamiseksi. Olemme jo kauan aikaa valmistelleet pohjaa luontevasti kasvavalle organisaatiolle, ja nyt hallituksen nimeämisen myötä saimme toiminnallemme pitkät valot, joiden avulla jatkamme matkaa kohti pitkän ajan tavoitteitamme entistä luottavaisemmin.”

Lisätietoja:
Kaupallinen johtaja Niko Lahtinen +358 50 320 0919

Lue lisää uutisia

  • SDM uusi jälleen Great Place to Work -sertifikaattinsa – henkilöstötutkimuksesta korkeat tulokset

    Sertifikaatti on työnantajalle osoitus siitä, että yrityksessä on tutkitusti tyytyväiset työntekijät sekä luottamus yrityksen johtamista kohtaan on korkealla tasolla.

    Lue lisää
  • SDM lahjoittaa jokaisesta NPS-vastauksesta MIELI ry:lle

    Kuukausittain toistuvaan asiakastyytyväisyyskyselyyn vastaaminen kerryttää lahjoitettavaa summaa. Lahjoituskampanja kestää vuoden 2025 loppuun saakka.

    Lue lisää
  • SDM on mukana Googlen IGAP Lite -kasvuohjelmassa

    Google on valinnut SDM:n mukaan vuoden 2025 IGAP Lite -kasvukiihdyttämöohjelmaan (International Growth Agency Program Lite).

    Lue lisää
  • SDM Gaalassa kohtasivat digitoverit aveceineen

    SDM:n vuosijuhlassa juhlittiin yhteisiä onnistumisia ja digitoverien saavutuksia!

    Lue lisää
  • SDM on Great Place to Workin Suomen parhaiden listalla 2025

    SDM on jälleen yksi Suomen parhaista työpaikoista.

    Lue lisää
  • Aloitimme yhteistyön Otava Oppimisen palveluiden kanssa

    Toteutamme yhteistyössä MVG-strategian ja mittaamisen kattavan kokonaisuuden.

    Lue lisää
  • Suomen parhaita työpaikkoja luotsaava Great Place To Work® tavoittelee kasvua SDM:n avulla

    Olennaista on tehdä tuloksellista markkinointia kustannustehokkaasti. Lue yhteistyön tavoitteista!

    Lue lisää
  • Martela etsi selkeästi koordinoitua digimarkkinoinnin kokonaisratkaisua – toteuttajaksi SDM

    Työ- ja oppimisympäristöjä kehittävä Martela etsi proaktiivista ja kokonaisvaltaista digimarkkinoinnin kumppania, joka ottaa kantaa, antaa näkemystä sekä muuttaa aiemmin p...

    Lue lisää
  • Tuomas Liisanantti on nimitetty SDM:n uudeksi markkinointijohtajaksi

    Tuore markkinointijohtaja aloittaa työnsä tärkeässä nivelvaiheessa, jossa SDM hakee entistä kansainvälisempää kasvua. 

    Lue lisää
  • SDM Gaalassa juhlittiin vuoden tähtihetkiä

    SDM:n vuosijuhlassa juhlittiin yhteisiä onnistumisia ja digitoverien saavutuksia!

    Lue lisää