Hyppää sisältöön
Uunituore kirjamme, Digimarkkinointi + AI: Tee tekoälystä yrityksesi kilpailuetu ja kasvata myyntiä, on ilmestynyt! Tutustu kirjaan >>
  • en
  • Palvelut
    • Markkinointistrategia
    • Hakukonemainonta
    • Sosiaalisen median markkinointi
    • Hakukoneoptimointi – SEO-CRO
    • Sisältömarkkinointi
    • Visuaalinen suunnittelu
    • Markkinoinnin automaatio
    • Web-analytiikka
    • Videomarkkinointi
    • Verkkosivut
    • Kasvustrategi
  • Ratkaisut
    • Markkinointistrategia Markkinointistrategia asemoi yrityksenne valitsemaanne markkinaan tavalla, jolla voitatte
    • Digitaalisen myynnin kasvattaminen Kasvatamme digitaalista myyntiänne tuomalla ostavia asiakkaita verkkosivuillenne
    • Liidien generointi Haluatko lisää liidejä ja tarjouspyyntöjä, joista tulee kauppaa?
    • Verkkokaupan myynnin kasvattaminen Kasvatamme verkkokauppanne myyntiä sitouttamalla kertaostajista kanta-asiakkaita
    • Brändin rakentaminen Kehitämme brändistänne tunnetun ja luotettavan – sellaisen, jolta halutaan ostaa
    • Rekrymarkkinointi Rekrytoi alan parhaat työntekijät
  • MVG-MRACE®
    • MVG-MRACE®-malli
    • Digimarkkinointi – Luo strategia, vie se käytäntöön, myy enemmän
    • Digimarkkinointi + AI – Tee tekoälystä yrityksesi kilpailuetu ja kasvata myyntiä
    • Digimarkkinointi podcast
  • Miksi SDM?
    • Tietoa meistä
    • Kulttuuri
    • Vuoden Toimisto 2024
    • Uutiset
  • Blogi
    • Blogi
    • Ääniblogi
  • Referenssit
  • Rekry
    • Rekry
    • Avoimet paikkamme
    • SDM Academy
    • Kulttuuri
  • Tietopankki
Ota yhteyttä
  • Hakukonemainonta
    • Display- ja videomainonta
    • Verkkokauppa- eli Shopping-mainonta
  • Sosiaalisen median markkinointi
    • Facebook-markkinointi
    • Instagram-markkinointi
    • TikTok-mainonta
    • LinkedIn-markkinointi
  • Markkinoinnin automaatio
    • Markkinoinnin automaatio myyntiorganisaatioille
    • Markkinoinnin automaatio verkkokaupoille
    • Salesforce Pardot
  • Web-analytiikka
    • Digitaalinen mittaamisen strategia
    • Web-analytiikan tekninen toteutus
    • Datan visualisointi
    • Evästeilmoitus – kerää markkinointidataa tehokkaasti ja GDPR:n mukaisesti
  • Markkinointistrategia
  • Hakukoneoptimointi – SEO-CRO
    • SEO-CRO auditointi
  • Sisältömarkkinointi
    • Verkkosivuston sisältöjen ja ostopolkujen auditointi
  • Visuaalinen suunnittelu
  • Videomarkkinointi
  • Verkkosivut
  • Kasvustrategi
Uunituore kirjamme, Digimarkkinointi + AI: Tee tekoälystä yrityksesi kilpailuetu ja kasvata myyntiä, on ilmestynyt! Tutustu kirjaan >>
  • Palvelut
    • Palvelut
    • Markkinointistrategia
    • Hakukonemainonta
    • Sosiaalisen median markkinointi
    • Hakukoneoptimointi – SEO-CRO
    • Sisältömarkkinointi
    • Visuaalinen suunnittelu
    • Markkinoinnin automaatio
    • Web-analytiikka
    • Videomarkkinointi
    • Verkkosivut
    • Kasvustrategi
  • Ratkaisut
    • Ratkaisut
    • Markkinointistrategia
    • Digitaalisen myynnin kasvattaminen
    • Liidien generointi
    • Verkkokaupan myynnin kasvattaminen
    • Brändin rakentaminen
    • Rekrymarkkinointi
  • MVG-MRACE®
    • MVG-MRACE®
    • MVG-MRACE®-malli
    • Digimarkkinointi – Luo strategia, vie se käytäntöön, myy enemmän
    • Digimarkkinointi + AI – Tee tekoälystä yrityksesi kilpailuetu ja kasvata myyntiä
    • Digimarkkinointi podcast
  • Miksi SDM?
    • Miksi SDM?
    • Tietoa meistä
    • Kulttuuri
    • Vuoden Toimisto 2024
    • Uutiset
  • Blogi
    • Blogi
    • Blogi
    • Ääniblogi
  • Referenssit
  • Rekry
    • Rekry
    • Rekry
    • Avoimet paikkamme
    • SDM Academy
    • Kulttuuri
  • Tietopankki
Ota yhteyttä
  • Kaikki palvelut
  • Hakukonemainonta
    • Display- ja videomainonta
    • Verkkokauppa- eli Shopping-mainonta
  • Sosiaalisen median markkinointi
    • Facebook-markkinointi
    • Instagram-markkinointi
    • TikTok-mainonta
    • LinkedIn-markkinointi
  • Markkinoinnin automaatio
    • Markkinoinnin automaatio myyntiorganisaatioille
    • Markkinoinnin automaatio verkkokaupoille
    • Salesforce Pardot
  • Web-analytiikka
    • Digitaalinen mittaamisen strategia
    • Web-analytiikan tekninen toteutus
    • Datan visualisointi
    • Evästeilmoitus – kerää markkinointidataa tehokkaasti ja GDPR:n mukaisesti
  • Markkinointistrategia
  • Hakukoneoptimointi – SEO-CRO
    • SEO-CRO auditointi
  • Sisältömarkkinointi
    • Verkkosivuston sisältöjen ja ostopolkujen auditointi
  • Visuaalinen suunnittelu
  • Videomarkkinointi
  • Verkkosivut
  • Kasvustrategi
  • en

Referenssit

Lue asiakkaidemme kokemuksia siitä, miten he ovat saavuttaneet mitattavaa kasvua digitaalisella markkinoinnilla.

  • Tekoälyavusteinen hakukoneoptimointi B2B suuryritykselle

    SDM auttoi merkittävää suomalaista suuryritystä parantamaan verkkosivustonsa löydettävyyttä ydinliiketoimintaan liittyvän aihepiirin hakutermeillä.

    Lue lisää
  • Huutokaupat.com

    Suomen kiinnostavinta kauppapaikkaa kasvatetaan digimarkkinoinnin keinoin

    Lue lisää
  • Spa & Resort Peurunka

    Kuukausittaiset myyntitavoitteet on ylitetty toistuvasti.

    Lue lisää
  • Stemma & AI-avusteinen SEO

    Lue lisää
  • Sponda

    Sponda halusi tuoda lisää kaupallista markkinointia ja datalähtöisyyttä osaksi markkinointiaan.

    Lue lisää
  • Kirkon Ulkomaanapu

    Kirkon Ulkomaanapu ja sen alaisuudessa toimivat Naisten Pankki ja Toisenlainen Lahja kokevat, että SDM:llä tunnetaan sekä järjestökentän erityispiirteet, että osataan tehdä…

    Lue lisää
  • Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus

    Persoonatyö auttoi Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskusta ymmärtämään paremmin, mille kohderyhmälle se puhuu, mitkä teemat kiinnostavat heitä ja kuinka pääviestit sanoite…

    Lue lisää
  • Varma

    Varman markkinoinnissa MRACE®-mallia hyödynnetään kokonaisvaltaisesti. Jopa mittaaminen on rakennettu MRACE®n mukaan.

    Lue lisää
  • Peab

    MRACE®-malli tehostaa Peabin toimintaa ketterällä markkinoinnilla, joka sisältää niin kampanjamaisen mainonnan eri kanavissa kuin yhtenäisen digitaalisen ostopolun luomisen

    Lue lisää
  • Rinta-Joupin Autoliike

    Ketterällä ja monipuolisella digimarkkinoinnin kokonaisuudella verkkosivujen kävijämäärät räjähdysmäiseen kasvuun

    Lue lisää
  • Maansiirto Harry Mäkelä Oy

    Maansiirto Harry Mäkelä halusi vahvistaa asemaansa ottamalla edelläkävijän roolin nykyaikaisen digimarkkinoinnin parissa.

    Lue lisää
  • Sidoste

    Kotimainen verkkokauppa myy varastoja tyhjiksi digimarkkinoinnin tuella

    Lue lisää
  • Cross Wrap

    Teollisuusyritys saa myyntivalmiita liidejä digimarkkinoinnilla

    Lue lisää
  • Pemamek

    Teollisuusalan edelläkävijän panostukset digimarkkinointiin tuottavat mitattavia tuloksia globaalisti

    Lue lisää
  • Innolux

    Valaisinvalmistajan verkkokauppa kansainvälistyy digimarkkinoinnin keinoin

    Lue lisää
  • 24 Rent

    Hyperpersonoinnilla odotukset ylittävä tuotto digitaaliselle mainonnalle

    Lue lisää
  • Sadex

    Tarkan mittariston avulla näemme, että digimarkkinointi yltää tavoitteisiin

    Lue lisää
  • Lehto Group

    Verkkosivu-uudistuksesta etumatkaa Lehto Groupin myyntiin ja markkinointiin

    Lue lisää
  • LämpöYkkönen

    Suomen paras myyntiorganisaatio 2019 + Vuoden Toimisto 2020 = myyntifunneli 3.0

    Lue lisää
  • House of Organic

    Tuloksellista ja mitattavaa verkkokaupan digimarkkinointia

    Lue lisää
  • Toshiba HVAC

    MRACE-markkinointimalli huomioi koko ostopolun ja varmistaa parhaat kokonaistulokset

    Lue lisää
  • Alexandria

    Alexandria arvostaa markkinoinnin tehon mitattavuutta ja joustavaa yhteistyötä

    Lue lisää
  • Acetium

    Sisältömarkkinointi muodostaa tuloksekkaan MRACE-mallin selkärangan

    Lue lisää
  • Autolle.com

    Orgaaninen liikenne kasvoi 100% ja Facebookin klikkausprosentti kasvoi 10-kertaiseksi median keskiarvoon nähden

    Lue lisää
  • Cybercom Finland

    B2B-konversiot lisääntyivät myyntifunnelin joka vaiheessa

    Lue lisää

Tilaa digitaalisen markkinoinnin hiljainen tieto sähköpostiisi

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
  • Avautuu uuteen ikkunaan

Suomen Digimarkkinointi (SDM) on vuonna 2012 perustettu digitaalisen markkinoinnin toimisto, joka keskittyy myynnin ja brändin kasvattamiseen tähtäävään markkinointiin. Jatkuvia palveluita sekä projekteja tarjoavan toimiston asiakaskuntaan kuuluu useita suomalaisia suuryrityksiä, keskisuuria haastajabrändejä sekä kansainvälisiä yrityksiä. SDM on palkittu useaan otteeseen Vuoden Toimistona omassa kategoriassaan ja tunnetaan parhaiten digi- ja performance-markkinointitoimistona.

Suomen Digimarkkinoinnin lähestymistapa yhdistää monikanavaisen digimarkkinoinnin teknologiaosaamisen, strategisen osaamisen ja luovan osaamisen yhdeksi datan ohjaamaksi kokonaisuudeksi. Yrityksessä työskentelee yli 75 digitaalisen markkinoinnin asiantuntijaa ja SDM toteuttaa digitaalista markkinointia asiakkailleen yli 45:een maahan. Laaja palvelutarjooma koostuu strategiakonsultoinnista, sosiaalisen median markkinoinnista, hakukonemainonnasta ja hakukoneoptimoinnista, ohjelmallisesta ostamisesta, monikanavaisesta sisällöntuotannosta, visuaalisesta suunnittelusta, markkinoinnin automaatiosta sekä mittaamisesta ja analytiikasta.

  • Palvelut
  • Blogi
  • MVG-MRACE®-malli
  • Referenssit
  • Tietopankki
  • Ota yhteyttä

Suomen Digimarkkinointi Oy

asiakaspalvelu(at)digimarkkinointi.fi

Puh. 010 281 8281

 

Y-tunnus: 2486112-0

VAT-tunnus: FI24861120

Verkkolaskuosoite: 003724861120

Välittäjä: Apix Messaging Oy (003723327487)

Laskutusasiat

Hanna Leskinen

hanna.leskinen(at)digimarkkinointi.fi

Puh.  040 086 0986

Jyväskylä

Yliopistonkatu 20

40100 Jyväskylä

Helsinki

Kasarmikatu 44 2krs

00130 Helsinki.

© SDM 2025
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeseloste
  • Tietoturvailmoitukset

Made with ❤️ and MRACE®